مجلّه ی مدرسه
مجلّه ی مدرسه
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 با سلام خدمت شما دوستان عزیز.به وبلاگ من خوش آمدید.بنده در موقعی تهیه ی مجلّه یک فکری به نظرم رسید ،که این نظر این بود که مجلّه ای که درست می کنم کسانی که دوست دارند از مطالب مجلّه استفاده کنند به وبلاگم بیایند تا از مطالب استفاده کامل را ببرند.من فقط مطالب مجلّه ام را در وبلاگ گذاشته و در درون آن عکس یا جدول و یا... نگذاشته ام.امید وارم از مطالب لذت ببرید.با آرزوی سلامتی و موفقیت.پوررضا

برای خواندن مجلّه بر روی مجلّه کلیک کنید.

 

    مجلّه

 

 

       قسمت دوم

 

لطفا اگر می توانید در نظر دهید نام و نام خانوادگی خودتان را بنویسید تا من بفهمم که چه کسانی به وبلاگم آمدند و در مورد مطالب مجلّه ام نیز اگر می توانیید نظر دهید.



نظرات شما عزیزان:

افضلی
ساعت10:23---3 خرداد 1392
با سلام به شما عزیز مطالب خوب و دوست داشتنی در وبلاگ شما دیدم امیدوارم در تمامی مراحل زندگی موفق باشی.من بعنوان یک معلم افتخار می کنم که دانش آموزانی چون شما در کشورمان داریم.پایدار و پیروز باشی
پاسخ:من واقعا از شما ممنونم.


نامور
ساعت23:45---22 ارديبهشت 1392
رضای عزیز
مطالب وبلاگت را دیدم. همین طور محتوای مجله را دوباره خواندم, بسیار جالب بود. امیدوارم که در ادامه راهت موفق باشی و اگه خواستی با همین آدرس ایمیل با من در تماس باش.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: